I dessa pepparkakstider

Jag har haft en riktigt fin jul. Den var mysig och den tillbringades med familj och vänner. På julafton var det barndomsvännerna Kathi, Danni, Lillasyster och jag som höll låda. Vi pratade skit om hela Osby, många "vaaaaaa, äre sant?" "Vem? Vem? Vem är bög?" utbyttes och Danni konstaterade att det var annorlunda samtalsmänen vid julbordet dagen innan då hon firat med sin svenska pojkvän och hans familj. Sen avslöjades alla lögner som vi dragit för våra föräldrar under åren. Till exempel när Danni fick strikt utegångsförbud och lovade att endast sova över hemma hos mig. Men så fort hon kom så  sminkade vi oss och drog till DISCOT, haha, och hur Lis låg och spände sig under täcket när Dannis pappa nån timme senare ringde på dörren och frågade efter oss. Alltså jag har skööööna föräldrar. Även om de ibland (oftast) är lite bajsinödiga så kunder de överraskande nog stötta mina små äventyr. Som den gången mamma åkte till USA och Danni och jag var så satans sugna på att dra upp till Grottebacken (Osbys uteställe där alla blir fulla och medvetslösa, 14 -16 åringar kommer inte in, men då dricker de utanför, i skogen. CLASSY) Vi var 14 år och ville så gärna stå utanför och hänga som loosers. Jag frågade pappa och han gick med på att köra upp oss och släppa av oss en bit bort, så vi inte skulle skämmas. Sen fick vi stå där uppe en timme, EN FUCKING TIMME, medans pappa stod en bit bort och spionerade på oss. FY FARAO vad lyckliga vi var, Danni och jag. Vi hade så mycket puder på oss att om vi blivit örfilade skulle det bildats en galen dimma. Den natten sov jag jävligt gott. Såna här hemlisar stannade mellan mig och pappa. Och vi har har fler såna här under åren. Likaså har jag och mamma hemlisar från pappa.  AAAHHH, älskar att förstöra mellan dem.



Kathi och jag


Kommentarer
Postat av: e-B

Rövbögeri? Ja tack, i stora lass!



Ett skepp kommer lastat!

Med vadå?

RÖVBÖGERIIII!!!



(är fett uttråkad)

2009-12-27 @ 18:38:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback