Alla hjärtans dag

Denna dagen vill jag tillägna till en otroligt speciellt person. En tjej jag älskar med hela mitt hjärta och som jag är så stolt över. Hon lever sin dröm och ingen har någonsin kunnat stoppat henne från att tro på sig själv. Denna tjej har inte bara överlevt en sjukdom hon bär med sig i resten av sitt liv, hon kämpar även dagligen mot den. Denna tjej är alltså en riktig kämpe och när hon hamnar i skiten krigar hon mer än någonsin. Hon är en tjej många väljer att trampar påav diverse anledningar och hon kan till och med gå med på att vissa människor trampar på henne. Men endast för att hon själv vet sitt stora värde hos Gud, och hur han belönar henne gång på gång för hennes ödmjukhet till livet. Hon må ha svårt att släppa in människor i sitt liv och när hon väl gjort det har hon lika svårt att låta dem gå. Detta är en del av den lojalitet hon belönats med och det är en av hennes starkaste sidor. Ibland gör hon fel vilket resulterar i stora misstag med ödesdigra konsekvenser. Men det gör inget. Jag förlåter henne varje gång, för hon har aldrig dåliga avsikter med sina handlingar och ibland blir det bara fel. Denna tjej kan ibland ha svårt att inse sitt värde och de gånger hon är dum mot sig själv och inte uppskattar sitt värde vill jag bara hålla om henne, torka hennes tårar och berätta för henne för fin hon är.
Hon är en fin vän. En fin dotter. En fin syster. En fin människa.

Jag älskar dig Priscilla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback