Beskrivning

Överst: Martina och jag på en av våra förfester innan Granada. Vi satte på "toxic" med Britney och så var porrblicken igång.
Brevid: Mario och Alex. Mina två storebröder som jag dyrkar så.
Mitten till vänster: Alex och hans fru Rosa, brevid två barndomsbilder på Stephanie, Alex dotter alltså min brorsdotter.
Mamma och Pappa. Älskade päron.
Leyla och Alex: Kusin och Brorsson. Älska. Sakna. Älska.
Fredrik: Min ungdomskärlek. Fiddeliten.
Längst ner till vänster: Min skatt. Mitt syre. Mitt allt. Lillasyster.
Mor och far badar.
Längst till höger. Danni, Kathi Tamara, Lillasyster och jag. Kusiner och barndomsvänner I love, love, love.

Jalla. Mår dåligt nu. Puss. Haj.

Kommentarer
Postat av: dani

<3

2009-03-02 @ 21:37:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback