Buhuuu

Jag måste bara berätta vilken jävla tabbe jag gjorde idag. Jag jobbar. Sandy är där och tränar. Vi ska till affären och handla ihop så vi stänger ner tillsammans. Jag tar maskinerna och tv:n, hon tar nödutgångarna och samtidigt så väntar vi på att kunderna ska gå därifrån och tittar oss runt så att ingen blir kvar. Det sista vi gör är att gå in i omklädningsrummen och tittar och släcker. Jag larmar och stänger. DONE, tror jag då va. Väl inne i affären träffar vi Russel (coolt namn va, låter som en hund) som chockad berättar att vi låste in honom på gymmet. Han hade gått ut, allt varit mörkt och så gick larmet självklart. Alltså jag blev helt svimfärdig. Hundra tankar. Larmet, låset? Hur fan kunde detta hända?. Jo då sitter Russel och bajsar på toa medans vi stänger ner stället. Vill poängtera att klockan var över stängning och att man kan väl för fan bajsa hemma god damn it. Ja, chefen är ju inte glad. Så om du nu läser detta.



Fijåt!

Kommentarer
Postat av: saris

Haha. Pinsamt!

Postat av: Sandy

Hahahaha bajsar vet jag då inte om han gjorde men vi säger väl så =)

2009-02-08 @ 12:48:12
Postat av: Prissi

Jooo, han sket Punkt SLut

2009-02-08 @ 13:13:32
Postat av: anonym så de så

bajs russel bajs russel

2009-02-08 @ 19:00:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback