Underbart

Jag drömde att jag gick längs en strand, tillsammans med Gud. Bakom oss lämnade vi våra fotavtryck, ett par var mina och ett par var Guds. Jag är alltid med dig genom hela livet sa Gud till mig. Bilder ur mitt liv trädde fram, och samtidigt såg jag våra fotspår i sanden. När jag sett hela mitt liv, märkte jag att vid vissa tillfällen, när jag haft det som värst i livet, under dom svåraste stunderna, fanns bara ett par fotspår... Jag frågade Gud "Jag förstår inte hur du kunde lämna mig när jag behövde dej som allra mest?!"  då svarade Gud "Jag älskar dig och skulle aldrig lämna dig. De svåra tider, när det bara är ett par fotspår, det var då jag bar dig.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej hej!

Läs gärna min blogg om allt mellan himmel och José! :)

Postat av: Mirna

Visst är det underbart min vän :) vilken underbar dröm, tänk vilka underverk Gud kan göra för oss! Detta fick mig att få gåshud och lust att bara gråta, tack för att jag blev påmind att jag inte är ensam utan jag har Gud.

2009-02-21 @ 17:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback