du får mig...

du får mig.du får mig. du får mig & förresten så har du mig redan. och du får aldrig ge bort mig för jag vill aldrig tillhöra någon annan. jag fyller varje tomt papper med ditt namn och andas in din doft från dina tröjor när du inte ser på. för jag tröttnar aldrig på att lyssna på dina hjärtslag och jag sänder böner till Gud varje natt att han ska låta mig vara dig värd. det finns ingen annan. det har aldrig funnits någon annan. det kommer aldrig finnas någon annan. för att jag vet precis hur dina fingertoppar känns mot min hud och jag älskar hur du kramar min hand lite hårare än vad den tål. våra fingrar trasslas ihop i sömnen och det handlar inte om att bli kär vid första ögonkastet. det handlar om att fortsätta vara det. dag efter dag. I all oändlig framtid.




Ps. I Love you to the end.



Kommentarer
Postat av: Anonym

e d carlos o gabrielle?

2009-02-06 @ 22:52:42
Postat av: Prissi

Yes :)

2009-02-07 @ 10:04:46
Postat av: Lillasyster

du skriver så fint!

Postat av: Sara SH

Priscii, är du kär? det är som att du beskriver de ord jag såå länge haft oskrivet i mitt jämt brustna hjärta.. I hate this, I realy do, my weakness...

2009-02-11 @ 09:27:19
Postat av: Prissi

Sara SH: Säg aldrig att du är weak. Älskar man så älskar man, finns inget weak med det. Det viktigaste här är du! Hur du mår, svaret på den frågan bör vara den som leder sig i alla andra beslut. Kärlek ska inte göra ont. Den ska göra dig lycklig. RING MIG NÄR DU VILL!!

2009-02-11 @ 18:28:07
URL: http://priscilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback