02:33

Min önskelista:

Att någon ska bära mig till toaletten, tvätta av mitt smink, borsta mina tänder, sätta på mig något skönt och lägga mig i sängen (glöm inte blåsa ut ljusen)
Att någon ska åka till Willys och köpa massa gott och nyttigt och fylla mitt kylskåp,
Att Lillasyster ska sluta pressa mig till att blogga mer.
Att min lärare Sussane måste akutfödda sitt barn (om hon ens är gravid) och därför blir kursen inställd. Alla får automatiskt VG.
Att mitt konto plötsligt bli 100 000 rikare över natten, och min lägenhet 40 kvm större.
Att min hjärna ska utvecklas till det bättre under natten och jag bara går runt och är äckligt smart i resten av mitt liv.
Att mina vänner ringer mig imorgon och berättar hur mycket de älskar mig.
Att Lillasyster kommer snart och då tar med sig minst tre presenter.
Att de uppfinner en morotskaka som får människor att gå ner i vikt.
Att jag blir frisk. FRISK! FRISK!
Att våren kommer tidigare i år. 30 grader i skuggan i februari. YIHAA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback