Alba och Jag

Vet ni. Jag har en lite grej som jag gör. Kan tyckas vara lite patetisk, men det bjuder jag på. När jag tittar på otroligt vackra människor som till exempel kändisar så försöker jag se mig själv i dem. Typ, ja men mina ögon påminner om hennes, eller, jag har lika feta armar som henne. Förstår ni? Iallafall när jag hittar någon som verkligen påminner om mig så klipper jag ut denna människa och typ sparar henne. När jag är full drar jag ibland fram bilderna och visar för folk eller så sätter jag upp de på spegeln när jag sminkar mig. Haha, fan det här låter inte så bra som jag ville att det skulle göra. Iallafall så här ser ni mig när jag sminkade mig igår.




Nu är det Lasse på ettan och en kopp te.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback