När jag behövde det som mest

En sån här kall och mörk torsdag lyste detta verkligen upp min dag. Alltså jag tycker jag fått så mycket fint denna veckan. Först fick jag någon slags vitaminer i form av Blutsaft som ska vara bra för mig nu när jag tar så mycket blodprover. Sen blev jag bjuden på bio. Sen silikon komplimangen och nu den här. Fina, fina SandyBaby.



Nu vill jag inte sitta här mer. Har suttit framför en dator i för många timmar och redigerat. Jag som bestämt mig för att redigering inte var min grej. Men jag fick göra den till min grej, haha. Så var det med matte B. Jag bestämde mig från dag ett att matte inte var min grej. Och jag försökte inte ens så, så blev det med det. Alltså "matte" som i Matematik, inte Matte Bengtsson 20 vårar, spelar hockey och mekar med bilar, då va!


 Yasmin säger:

sitter o äter banan
Yasmin säger:

cok porrigt det ser ut när man stoppar den i munnen

 Yasmin säger:

jag skäms att äta banan framför killar

priscilla säger:

banan är en riktig porrig frukt alltså

 Yasmin säger:

HAHAHAHA

priscilla säger:

jag brukar bryta den i småbitar

 Yasmin säger:

jag med!

 Yasmin säger:

när jag är bland boys liksom

 Yasmin säger:

annars fnittrar jag bara om jag stoppar den bara sådär i munnen

 Yasmin säger:

samma med calippo

priscilla säger:

men ibland suger jag på den.. När jag är ensam.. haha fett porrigt

 Yasmin säger:

hahahahahaha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback