Den vackraste kärlek är den på film

Jag är en typisk romantiker. Jag tror verkligen på kärleken. Kärlek för mig är något jävligt starkt. Något som övervinner allt. Att älska är den bästa känslan. När känslorna liksom inte riktigt får plats i hjärtat och det känns som om det ska spricka. Jag är hellre ensam om jag inte känner så. Jag vill uppleva kan-inte-leva-utan-varandra kärlek. Det där är riktig kärlek för mig. En av mina favorit filmer är Moulin Rouge. Det är sällan jag verkligen fastnar för en musikalfilm. Men den här. Den här ger mig rysningar varje gång. Åh, vad jag önskar att någon älskade mig på samma vis som han älskar henne. Kanske är det inte så i verkligheten. Som på film. Men det vore en underbar känsla.




 

The greatest thing you'll ever learn is to love, and be loved in return.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Men hallå.. Hänger du i Osby...? Utan att höra av dig?

2009-06-29 @ 21:35:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback