I wont go down with this ship

Jag har haft en och femtio påsar under ögonen hela dagen. Satt och nöp mig själv på armen skiiit hårt för att inte somna på jobbet. Fyfan vad det är svårt att hålla ögonen uppe när de väl vill sova. Jag får lust att ge mig själv en käftsmäll så att jag vaknar till för fan. Det har varit är tuff jävla dag vill jag lova men ändå har jag gått med lite lättare steg än vad jag brukar. Jag är lite som en maskin tycker jag. Jag liksom köööööööör bara. Jag har pappas bil här uppe så jag kör på lite tuffare däck numera. Allt går bättre om man äger en volvo tycker jag. Volvo. Det är en manlig bil. Med pondus och allt vad det innebär. Äääh, vilket jävla dösnack va! Men min hjärna är tjock som fan känner jag. Min rumpa med. Precis som vanligt.

Brb.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback