Nu är det väl ändå dags att sova

Vilken fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin dag det har v arit. Jo jag vet, vädret! Inte det bästa. Men allt annat!
Jag flyyyyger! och ingen/ inget kan stoppa mig.
Vi var på söder idag. Samma beat från högtalarna i typ 2 timmar. Dunk Dunki Dunk Dunk, Dunk Dunki Dunk Dunk. Först vart jag helt off, men vinet gjorde sitt och plötsligt var varje dunk ett livsviktigt hjärtslag.
HJÄRTSLAG! Smaka på ordet. Så jävla mäktigt. Hjärtslag.
Ähhh, jag är full.
Puss jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.


Nu lägger vi upp lite bilder












Kommentarer
Postat av: Anonym

den bilden på oss är ju hur gammal som helst ´hahah

Postat av: saris

snygging

2009-05-11 @ 22:40:37
URL: http://latexsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback