I´t takes two baby!

Detta är första och sista gången jag tänker skriva om det här och anledningen till att jag överhuvudtaget drar upp ämnet beror på att jag inte vet hur jag ska skriva här längre. Jag tänker inte ägna mig åt pajkastning och använda denna blogg för att driva någon form av smutskastning. Jag tänker inte heller låtsas som att det regnar och skriva om rosa elefanter och blå moln. Jag har alltid varit en ärlig människa. Långt ifrån perfekt, men på god väg. HAHA, nej jag skojar. Jag har fler dåliga sidor än bra säkert men jag försöker iallafall. Varje dag. Jag tänker inte säga jag mår skitbra för det gör jag inte. Stundvis mår jag bra. Men det är självklart att jag är ledsen. Jag tänker inte heller säga att jag har det bättre nu än förrut för det är inte heller sant. Det som händer mig just är inte mitt val. Jag hade valt ett helt annorlunda slut på denna historia. Men nu är det som det är. Och om det något jag lärt mig så är det att det inte är någon idé att gråta över spilld mjölk. Den förblir spilld hur mycket jag än gråter. Det jag kan göra är att torka upp efter mig och försöka undvika att spilla igen. Fläckarna efter den spillda mjölken må aldrig går bort från mattan. Men med tiden lär de blekna bort och då kanske jag ser saker och ting på ett annolunda sett. Just nu knyter sig hjärtat av blotta tanken. Men kommer ni ihåg hur dåligt jag mådde typ i oktober? Något måste jag lärt mig av den tiden och det är just de kunskaper och erfarenheter jag tänker använda mig av för att på ett eller annat sätt ta mig ur detta med huvudet högt. Jag vill tacka alla er som trots att jag ibland försummat er av diverse anledningar ändå har likt envisa åsnor hängt kvar i mitt liv. Det är er jag har haft vid min sida hela tiden trots att jag inte varit uppmärksam. Just nu är det jävligt jobbigt.. Men självklart kommer jag att fixa det här med. Jag tänker aldrig sluta ge människor en chans. ALDRIG. Jag är inte rädd för att bli sårad. I slutändan så är det ändå de goda minnen som hänger kvar och lite får man tåla, tycker jag. Man lever bara en gång.

Blunda och kör bara!





Vänligen respektera att jag inte tänker varken svara på frågor gällande denna text eller publicera fler kommentarer.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad syftar texten på?

2009-05-21 @ 03:04:36
Postat av: Anonym

ja exakt?

2009-05-22 @ 11:58:27
Postat av: Prissi

Texten syftar på en avslutad vänskapsrelation som gör mig ledsen.

2009-05-22 @ 16:36:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback