Buenas noches!

Jag satt i mitt flickrum idag och snyftade. Jag såg mig omkring och ingenting är sig likt. När jag bodde här var allt lila, på väggarna hängde Blur, Muse och Kent. På den andra väggen hängde 2pac, Snoop och gänget. Mitt rum var mitt lilla helvete. Det var alltid stökigt och fullt med saker överallt. Inte en vägg eller en vrå fick vara ifred. Ungefär som min lägenhet idag. Nu är allt vitt och stilrent. Psyko Prissi har målats bort. Det är konstigt att komma "hem". Jag har inte ens en tandborste här. Det var ju här jag växte upp. Huset där jag skrek, grät, skrattade, levde och dog i. Nu är det hemma med ändå inte. Det är svårt att förklara det där. Men jag öppnade en kista och jag hittade en dagbok som jag skrivit i sen jag var 14. Haha, fy fan vad jag har garvat. Jag citerar lite.

971031
Jag tycker jättemycket om Jennie. Ibland känner jag att jag tycker om henne mer än Ida och Martina. Mer än Ida är ju självklart men Martina har ställt upp så mycket och jag älskar henne med. Ååååh, jag vet inte.

(haha, vilka problem. Imorgon ska jag faktiskt träffa Jennie)

971205
Varför tittar killar bara på brösten? När de ska titta på det som finns i hjärtat! Idag sa Idas mamma att killar aldrig blir män förrens efter lumpen.

(jaa du Priscilla. Killar tittar fortfarande på brösten och inte blev de några män efter lumpen)

29 april
Jag tror jag har fått min MENS!!!!!

980112
Jag undrar och undrar när min första kärlek kommer att komma? Kommer jag någonsin få min första kyss?
Bara Gud vet. Jag tror aldrig det kommer att hända.

Inget datum
En katastrog har inträffat. Ett disco i Göteborg brann ner och många dog. Vi höll en tyst minut i skolan.

990431
Idag sa Jim att han tyckte att jag var söt. Snacka om att jag är glad!!!!

(Jim är fortfarande skitsnygg och jag är fortfarande glad över att han en gång tyckte att jag var söt)


990513
Jag hatar mina föräldrar. Jag är 14 år och trött på mitt liv. Nu får jag inte gå ut tills jag blir 18!!!!!!
Kan du fatta. Va fan ska jag göra här inne i fyra år. JAG HATAR DEM! Allt för att jag pratade med en kille.

(haha, jaa mina föräldrar var stränga och jag var redan då en dramaqueen)



Nu går jag och lägger mig med mina älsklingar MUSE.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback