babe och jag

Godmorgon. Fan vad skönt jag har sovit. Jag hade en del sömn att ta igen och det har jag verkligen gjort inatt. Det blev pannkakor igår, dock var de jävligt fula. Något gick fel och gjorde att vi endast fick till två snygga pannkakor. Resten vart svarta. Det här är min och Babes låt. Babe, det är Ebbe. Vi kallar varandra Babe för vi är världens kompisar. För att even if the sky is falling down, så finns Babe där för mig och jag där för Babe. Fast mest Babe för mig, för det är mest jag som brukar vara down, down, down, down, down. Haha.
Aja, nu ska jag göra den här tisdagen. Puss





Kommentarer
Postat av: solle

Han verkar vara en bra kompis, ta vara på det! Glad att han finns när vi e sååååååååååå långt borta.

2009-11-24 @ 13:18:45
Postat av: Prissi

Ja vet prima! Saknar dig/ er! pussa på celine från la prima.

2009-11-24 @ 23:36:43
Postat av: e-B

Dissa inte våra pannkakor!!! dem är bäst!!! okey behöver kanske halva flaskan sirap för det ska va gott men ÄNDÅ! haha...



So baby don’t worry, you won’t be lonely, EVEN IF THE SKY IS FALLIN DOWN!!!

2009-11-25 @ 11:26:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback