I have a dream

Eftersom jag numera tar en dag i taget. E n f u c k i n g d a g i t a g e t. Så innebär det att jag dagligen sätter upp små mål som vid dagens slut ger mig lite lyckorus då de blir uppnåda. Självklart finns det dagar då alla mål kan dra åt helvete men jag försööööker verkligen. Dessa mål är verkligen inget av den andra världen. För många är det förmodligen vardagssysslor, sånt man bara gör. Men när man liksom fastnat och haft svårt att andas ett tag så kan dessa mål liknas vid berg som skall bestigas.

Morgondagens Berg.

7.00 - Tvätta
8.00 - Morgonpromenad

Haha. Jag är så jävla lat. Och min säng är så jävla varm.

Jag är sååå söt idag. Mitt hår är fett smutsigt (håll käften lillasyster) men jag har det i hästsvans och sen har jag jättefina kläder som betydder massor för mig. Och mina skoooor. Ni ska se mina skor. Jag vill ta bild. Men jag har inte hittat min sladd än. Så ni får imagine.




Jag är så glad att människor tycker att jag påminner om den här skönheten.
För att hon är helt fantastiskt vacker. Och då vet vi ju alla vad det innebär!




Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Jag ahr hittat den! Den ligger bredvid mig!

Postat av: Prissi

Skicka den. ELler skicka mammas. Jag tror min är sönder

2009-11-24 @ 23:36:03
Postat av: Lillasyster

Mamma är min nu så den får du absolut inte!

2009-11-25 @ 22:45:06
URL: http://joolii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback