Ett last kommer lastat

Fick nästan en hjärtinfrakt där, Eddie hängde löst och så gjorde även mitt liv. Men nu kan jag slappna av, en vecka till iallafall.  Jag har såå ont i min mage. Har ätit:
varma mackor
vindruvor
choklad
riskaka (?)
chips
knäckerbröd
pepparkaka
godis.

ÖRK! Jag vill spy upp allt i en påse och sedan kasta ut påsen från fönstret och träffa nån stackare som är på väg hem från jobbet.

Nu är Lillasyster & Ville här och det är jätteroligt.
Mamma skicka med massa roliga saker som:


En rosa filt
ost, smör, bröd
WC anka (sån man rengör toastolen med) (specialbeställd utav mig)
Vindruvor (uppätna)
bananer
blåbär
mango
plommon

Jaa, ni vet såna exotiska saker som man bara kan köpa i Skaune, som inte vi 08:or har tillgång till.


Av min älskade papi fick jag: GUESS WHAT! 
TADAAAAAAAAAAAAA

Visste ni att fram till år 1903 så spetsades Coca Cola med kokain. M, nu vet ni det. PUSS



Våra varma mackor, min utan skinka. Jag äter inte griskött, av religiösa skäl. PUSS



KÄRLEK!



Haha, juste! Samtal hemma hos Flores Varela

Mamma: Lis, Vad är det för kille Priscilla skriver att hon är kär i på bloggen. Din pappa vill veta!
Lillasyster: Va? Vem?
Mamma: Din pappa sa att hon lagt upp bilder på en kille! Han vill veta vem det är!
Lillasyster: Ahaaaa, men det är ju han vi såg i går!
Mamma: VAA? vart då? (upprörd/nyfiken)
Lillasyster: På tv. IDOL!?
Mamma: Ahaaaaaaaaaaaaaaaa (DOPE)



Kommentarer
Postat av: e_B

asså din pappa är min idol.. shit va jag har garvat... alltid coca cola!! hahaah... älskade din TADAAAA! hade det varit folk i rummet så hade alla ba: ahhh shit vilken supriiiiiseee (?) haha...



och babe, med DOPE, menar du Homer simpsons "DO'H"?

dope betyder typ... häftigt, coolt... hjärtinfrakt!

2009-10-25 @ 22:09:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback