Tisdag I love u

Jag har tvättat.
Och precis som det låter så känns det som om jag gjort något extraordinärt. Typ, jag har botat sjuka. Spelade playstation medans kläderna tvättades och torkade. Jag brukar somna om och sedan sova, sova, sova bort hela min tvättid. Sen får jag placera ut plagg för plagg i min lägenhet för självtorkning. Not funniiiiii. Igår körde jag magpass med Mister Vilches vilket var otroligt givande. Jag hade typ noll motivation och gick runt och typ latchotränade. Ni vet, gör två set och vilar i en halvtimme. Iallafall så tog Vilches tag i mig och utsatte mig för jämna plågor. Det känns idag. Vilches är chilenare. Det innebär att det tog oss typ två timmar att bli homies och uttala - cant live whithout you - fraser. Jag lyssnar på Ken Rings nya skiva. 
Och ni som hängt med mig länge vet ungefär vilket tillstånd jag befinner mig i när jag lyssnar på Ken.  

Jag har en vän. Som står mig väldigt nära. Kanske är det han som känner mig bäst. I allafall är det han som vet mest. Han skäller ut mig typ varje dag. Säger att jag är en idiot som gör idiotgrejer och tänker idiotiskt. Han säger ofta att "det där diggar jag inte preece" och ger mig blickar som får mig att ångra tankar och ord på två sekunder. Men han är även den som skickar sms mitt i natten och berättar hur fantastisk jag är. Han får mig att skratta. Han får mig att må bra. Han får mig att känna mig som en del av något. Av något endast vi två ingår i.
Han kan krama om mig och pussa mig på pannan, trycka mig mot hans bröst och omfamna mig med starka armar. Då känner jag att ingen någonsin kan göra mig illa. För då flippar han som håller om mig. Precis som jag känner i min pappas famn. Min älskade babe.




Kommentarer
Postat av: Anonym

hej :D är du tillsammans med ditt ex igen?

2009-10-13 @ 16:40:04
Postat av: Prissi

Anonym: Hej, nej det är jag inte. Vad får dig att tro det :)

2009-10-13 @ 21:24:51
Postat av: Anonym

nej hon är tillsammans med nån annan.. gått vidare.. så som det ska vara ;) go for it

2009-10-14 @ 13:41:59
Postat av: Prissi

anonym 2: Haha, vem är jag tillsammans med, om jag får fråga? :)

2009-10-14 @ 13:47:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback