FLUGFAN

Alltså idag skulle jag upp tidigt och jobba. Och jag lägger ju mig aldrig i tid. Detta medför att jag sover som en tickande bomb på nätterna. Drömmer att jag försover mig. Vaknar och somnar om varannan timme. Skriker HUR MYCKET ÄR KLOCKAN? på spanska och somnar om. Helt sjuka nätterna alltså. Idag vaknade jag med ett jävla ryck klockan fem på morgonen. Jag flöööög upp för sängen och panikletar efter något som kan berätta vad klockan är. Stirrar på fjärkontrollen och tror på fullaste allvar att det är mobilen. Tar mobilen och försöker få igång tvn. Galen människa här. I allafullafall så blir jag ganska pigg efter ett sådan uppvaknande att jag sätter på en film och börjar käka godis ( alltså det är fortfarande natt). Fem minuter senare har jag ju däckat, meeeen jag käkar godis fortfarande. I sömnen alltså. Jag ooooorkar inte vara sockerberoende hela tiden! Hur ska jag bryta mönstret?. SÄG INTE käka morötter för det är fan inte gott.
Från det ena till det andra så flög det en fluga in i min näsborre när jag slutat för dagen. Jag gick där med min kollega men så andades jag in  lite för djupt. Jag skulle göra en sån där "ååh, äntligen är man klar för dagen" och då drar man ju in syre så att man fyller lungorna och sen andas man ut i en pust. Ja, och så flög den in. Jag blev lite snopen och tänkte först skita i det. Tänkte inte göra en stor grej av det och gå vidare med mitt liv. Men så fick jag lite lätt panik över att flugan skulle överleva min snor- tsunami och starta ett liv där inne i näsborren. Skaffa fru, barn och utbildning och sånt där. Så jag hade två val. Antingen köra upp fingret lite diskret och gräva ut flughelvetet. Eller förklara situationen för min kollega och hålla för en näsborre för att frusta ut flugjävlen. Det blev det sistnämnda. Min kollega vart lite ställd. Kanske för att jag kallas prinsessan på jobbet och står och frustar som en jävla tjur på allmän plats. Jag vet inte. Nu ska jag vila. Jag är trött.


Kommentarer
Postat av: Yasmin

HAHAHAHAHAHA

Postat av: bigsis

hej gumman, va rolig du e, det fick mig att skratta i min sjuka tillstånd :) jag mår skit skit skit fortfarande :( imorgon måste jag till vårdcentralen tror dock att min hälsa är sämre än sagt! min din roliga historia fick mig att le tack söt! puss

2009-09-16 @ 20:34:23
Postat av: Anonym

Haha. det dära har faktiskt hänt mig med.

2009-09-17 @ 01:10:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback