Fuck Sundays

Jag befinner mig i ett stadie som jag kallar - jag är inte sjuk längre men jag är fan inte frisk heller - Det är så jobbigt att vara i detta stadie. Jag känner mig konstant svag. Lite som att jag inte har krafter kvar. Ingen feber. Hostan är borta. Snor rinner fortfarande men det är nåt annat. I kroppen. Jag kommer ihåg för två år sedan när jag var så sjuk att jag bokstavligen hoppade i sängen av feber. Då tog det mig kanske två månader att bli mig själv igen. Jag till och med blev helt deprimerad för att jag orkade inte vänta på att bli frisk. Jag hoppas verkligen att detta inte är fallet och att jag snart är det jag alltid varit. Fan och konstant saknad. jävla söndagar. jag hatar söndagar. med hela mitt heart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback