Goodbye my friend

Jag låg på Babes mage nyss. Jag försökte pumpa honom på roliga kommentarer. Babe kan säga "Undulat" och jag viker mig av skratt. Ingen kan säga undulat som Babe säger det. Babe lekte med mitt hår nyss. Jag låg på hans mage och kramade hans arm som en liten fågelunge som aboslut inte är redo att lämna sitt bo. Babe kom ner till min lägenhet för lite mer än ett år sedan. Han blev min granne. Mitt tak var hans golv. Han klev in, satte igång min teve och bad mig hålla käften innan han blev fly förbannad. Sedan dess har det varit Babe och jag. Min älskade Babe. Jag har aldrig haft en sådan här fin vän i mitt liv. Och jag är så otoligt tacksam för att jag fått chansen att lära känna denna helt fantastiska människa och fått kalla mig hans bästa vän. Jag är så sjukt avundsjuk på babes möbler och kläder som kommer få följa med Babe dit han nu ska. Jag satt på hans kalla golv och han satte sig brevid mig. Jag lät min tårar falla och jag lättade mitt hjärta för honom som jag så många gånger gjort. Babe kramar aldrig om mig när jag är ledsen. Det älskar jag honom för. Hatar när människor ska kramas och puttinuttas. Jag vill bara att nån ska lyssna. Det gör Babe. Det gör Babe alltid. Han hämtade strävt billigt toalettpapper till mig så att jag kunde snyta mig. Jag lekte med håret på hans armar och berättade åter igen hur mycket jag kommer att sakna honom. Babe är som den storebror som jag aldrig haft. Jag har två storebröder, men ingen av de har gett mig en tiondel av den kärlek jag fått av Babe under vår vänskap. Varje gång min värld rasat och Babe knackat på min dörr. När jag varit sjuk och knappt andats har Babe kokat te och ring sina kontakter och fixat alvedon till mig. När jag bråkat med människor, när jag sårat, när folk har sårat mig, har Babe plockat upp bitarna efter mig. När jag varit såååå ful att min spegelbild har gett mig ryggen har Babe med hårda ord bekräftat hur ful jag är. När jag varit mitt vackraste jag vet jag att Babe velat bygga en piedestal, ställ mig på den för att visa min skönhet för världen. Jag har somnat i hans armar. Jag har gråtit i hans armar. Jag har sett mitt liv rasa och allt ljus har slockat. Jag har kännt mig ensam och övergiven. Men allt det där har jag gjort i hans armar. Han har släpat mig upp från botten. Jag har high fivat med honom när han raggat hem snygga tjejer. Jag har skrattat så att jag applåderat och flera magrutor har uppenbarat sig av allt skratt. Jag har kramat honom så många gånger. Jag har pussat hans panna, hans kinder, hans händer. Jag önskar att ni alla upplever denna typ av vänskap någon gång i ert liv. Den är helt ovärderlig och Gud måste älska mig så himla mycket som gett mig denna tid med dig Babe.

Jag älskar dig Ebbe. 



mariposa säger:
Vettu. Vad än människor tror om dig och mig Ebbe. Så är jag glad att den kärlek vi känner för varandra lyser igenom och andra uppfattar den mer än vad till och med du och jag gör. Så stark kärlek har vi.  Du är min Ebbe. Du är min bästa vän... och det är jag jävligt tacksam för

...e-B... säger:
babe...alla som snackar kan knulla sig i röven. jag ändrar ALDRIG på oss...det vi har har vi byggt upp tillsammans... och det gör man inte på 2-3 veckor... man ska gå igenom mkt, massa tårar, skratt, sorg för det... och FY FAN va jag ÄÄLLSKKARR varenda sekund av det. jag är mig själv med dig. du är dig själv med mig

mariposa säger:
mmm.... det vi har har ingen

...e-B... säger:
till 99 %...har inte nån annan det... synd för dem.. dem önskar dem hade. det kan jag skriva under!!!!!

mariposa säger:
så jävla sant

...e-b... säger:
käften







Idag flyttar Babe ifrån mig.



Kommentarer
Postat av: hehe

babe är en charmig lång sak. Tråkigt att han flyttar. Babe kommer säkert o hälsar på, o babe bär du med dig i hjärtat hela tiden.

2010-02-02 @ 13:24:20
Postat av: solle

Vart ska han flytta?

2010-02-02 @ 15:56:41
Postat av: Prissi

Hehe: Babe är bäst. Jaaa han finns med mig överallt. Förutom in på toa.



Solle: han är kvar i Sthlm. Men han inte min granne längre. BUHUU

2010-02-02 @ 22:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback