Life Will Change!

Har precis beställt en tavla av en vän som tydligen är en konstnär. Jag vill att Bina ska rita nåt fint och personligt till mig så jag kan hänga den på en vit vägg. Och jag vill att Isaac ska spraya mina väggar. Jag vill att mina egna dikter ska hänga i tavlor och jag vill ha på mig kläder som människor skapat och där det gärna står nåt som jag kan relatera till. Jag vill ha smycken som visar hur jag hör ihop med människor och jag vill att min kreativitet ska förevigas på olika sätt. All sort skapande är fantastisk. Jag vill omringa mig med den. Jag älskar att jag har sådana människor i mitt liv. Som skapar. Som tillför. Som kastar färg på denna ibland så gråa värld. Jag älskar att bli inspirerad av människor och världens bästa är ju när människor inspireras av mig.

Den här bilden sitter snart på ett linne som snart ligger hemma hos mig.
Emma Damm har ritat den och jag tycker att både bilden och texten är så himla stark. Life will change. Det kan låta som både ett hot och en tröst. För mig personligen har den meningen har varit min största tröst under svåra nätter som aldrig tagit slut.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback