Med sorgliga besked

Jag har fått en diagnos. Eller ska jag säga två. En som bevisar att jag inte håller på att bli galen. Och en som visar att jag faktiskt är sjuk. Där svart på vitt stod den. Lite som en tröst. Lite som en gnista hopp. Läkaren skakade min hand hårt när vi skildes åt. Jag tänkte att en kram hade varit perfekt. Men en handskakning är bra det med. Ute i väntrummet mötte jag andras blickar och jag deras. Sen fick jag vänta i ett litet rum. Lika stort som min lägenhet. När jag gick där ifrån kändes det ändå skönt. Stillsamt. Och skönt. Jag kanske stänger ner bloggen ett tag älsklingar. Bara för att bli frisk i så fall. Sen kommer jag tillbaka. Jag kommer alltid tillbaka.
Jag är en kackerlacka. En väldigt vacker sådan.


Kommentarer
Postat av: Anonym

niiiiiiiiiiiiij. du får inte gå. du måste berätta om din adam, mer adam.

2010-02-24 @ 21:56:16
Postat av: E

priscilla. jag hoppas att det går bra. hoppas du frisknar snabbt. hoppas du kommer tillbaka och skriver samma innerliga känslor så bra beskrivna som du gör. jag vet inte när du kommer tillbaka. det viktigaste är att du mår bra och har det bra. ta hand om dig. låt människor i närheten hjälpa till, kanske din babe kanske ngn annan. många kramar

Postat av: sandy

vad har hänt gumman?

e de nåt allvarligt?

2010-02-25 @ 10:33:08
Postat av: Anonym

jag tyckt inte du skall sluta blogga. skriv om annat än din sjukdom. Du mår bra av att blogga det har du själv skrivit. jag känner inte dig men jag säger inte detta för att bara få läsa mer även om jag vill det. men jag tycker inte du ska sluta. bara ett råd från en läsare. Allt gott!

2010-02-25 @ 12:57:35
Postat av: kathygreen

bli frisk nu för faan! ;)

kul att du kommer hem till helgen, see yaaa!

2010-02-25 @ 13:16:46
Postat av: Ivonne

vad ja lärt känna av dig av din blogg så upplever ja dig som en stark kvinna med starka känslor känner igen mig mycket i dig. vi känner på nått sätt mer än va människor gör när vi blir sårade när vi blir förälskade men när de välkommer till kritan hur ont de än gör så är vi starka på de sättet att vi gör vad som behövs göras även om de gör så SATANS ont. sjuk eller inte sjuk så kommer du klara alla dina motgångar för du är en sån person en överlevare! ja tror de blir skönt för dig att skriva i bloggen ens om de bara onödigt skit, om du inte känner så så tycker ja du ska sluta. men vilket som så oroar ja mig inte utan jag som du VET att du kommer ta dig igenom :)

2010-02-27 @ 08:06:56
URL: http://ivonne.blogg.se/
Postat av: Anonym

Que te recuperes amor <3 Mirna

2010-02-27 @ 10:23:06
Postat av: Anonym

hijita ,te queremos mucho,eres todo para nosotros,tu eres fuerte, y vaz a salir ,adelante,que te mejores

2010-03-02 @ 06:51:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback