Sleden som sadan

Gud vad skönt att få komma hem till sitt lilla bo efter en lång dag på jobbet. Är så himla trött att jag kommer förmodligen att däcka när som helst. Men jag tänkte pyssla om mig själv lite innan jag går till sängs. Ni vet göra sånt där som man bara gör en gång på tusen men man lovar sig själv att man ska göra det oftare eftersom det känns så himla skönt efteråt. Inpackning, skrubba kroppen, klippa tånaglar och sånt shit. Ska fan dra på Sex and the city så jag inte somnar. Nu börjar det ramla in människor till Sveariket från hemlandet. HÖHÖ. Nu är det roliga slut. HÖHÖ. Det enda positiva med att inte åkt med till Chile är att man nu slipper den hemska dödsångesten som infinner sig så fort man landat på svensk mark. Fyfaaan föör deeen. Tänk er detta vädret på det. Det blir nog roligt. HÖHÖ. Okej ska sluta höhöa och sätta igång här innan det blir allt för sent. Vi ses säkert inatt. Pussssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback