ALACONCHESUMAIRE

Har ni varit med om att ni gjort en tabbe. Eller sagt nåt och sen ångrar er så jävla hårt att man får lust att slå huvudet i en betongvägg och fråga sig själv om man verkligen har alla myror i myrstacken. Sen försöker man luska ut en plan för att fixa skiten. Så kör man planen och allt blir bara värre än det var från början. Ååååh. Jag gjorde en sånt misstag. Feck. Jag vet att det är mänskligt att fela men i vuxen ålder svider det mer än det gjorde när man var barn. Ähhh flummigt inlägg.

Hatar att göra ett misstag på någon annans bekostnad. Speciellt om personen verkligen inte förtjänar det.
HATARMIGHÅRTJUSTNU! Haido. Puss

Kommentarer
Postat av: Jennie

Kan vakna av sånt mitt i natten. Fylld av ångest. Och självförakt. Det är nog det jobbigaste av allt, självföraktet. Det som är gjort är ju gjort, och kan inte ändras, men föraktet dröjer kvar ohälsosamt länge..

2010-01-24 @ 21:01:07
Postat av: sofia

Måste bara fråga dig! Texterna du skriver är det från ditt liv som hänt eller det som händer mellan dig och din nuvarande pojkvän?

eller skriver du bara en berättelse?

2010-01-25 @ 00:57:43
Postat av: Prissi

Sofia: Hej:) Texterna om Adam är händelser från mitt liv både då och nu. Man måste nog läsa de från början för att hänga med :)

2010-01-25 @ 02:08:59
Postat av: Prissi

Jennie: Jag veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet :(

2010-01-25 @ 02:32:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback