Cashen dom tas

...och vem har lärt mig det?
Jo, herr Doggelito.


Juste. Jag var på Snabba Cash filmen igår. Har verkligen längtat efter att se den här filmen då jag tyckte boken vart helt fantastisk. Dessutom träffar jag på snyggingen Jens Lapidus ibland på jobbet. Alltså han måste verkligen se min beundrande blick när vi möts på vår gemensamma arbetsplats. Han gör sin thing och jag gör ma thing. Det vill säga spana in honom när han is doing his thing. Iallafall. Så fattar jag inte hur Jens kunde godkänna denna film. Hela filmen går ut på karraktärsbeskrivningar vilket visserligen är bra, men själva handlingen går förlorad. Om jag som läst boken går ifrån biografen med en massa frågetecken undrar då hur de som inte läst boken mår? Mmm... det kan man fundera på en dag som denna. Iallafall så var mina landsmän med i filmen. Och så juggarna. Just det.
Och så kan jag inte låta bli att tycka att Joel Kinnaman är ganska söt. Jag tror han var med i filmen "Tjenare Kungen" och även där var han en sötis. Joel ser ut som en kille som skulle kunna bo i Osby, och eftersom jag är i grunden är en Osby-bo så är det inte så konstigt att jag finner honom attraktiv. Så, har ni skrivit upp all denna intressanta fakta?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ganska söt? http://imgs.sthlmsfinest.com/imageGalleryImages/scaled/364667_737_484_1.jpg



Han är kattt :D

2010-02-01 @ 14:36:39
Postat av: Prissi

Du har rätt. Kattens pappa

2010-02-01 @ 16:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback