I broke all my rules for you

Första gången vi gjorde det var lite efter att han kommit ut. Eller muckat kanske det heter. Under den tid han avslutade sitt straff träffades vi i princip varje helg. Och när han kom ut var vi som ler och långhalm. Vi skildes åt på morgonen och träffades varje kväll. Vi lagade mat ihop. Vi åt chips och godis. Detta var förmodligen det mest "normala" stadiet vi befann oss i under tiden vi träffades. Vi somnade ihop i soffan. Hans armar inlindade runt min kropp. Mitt dregel på hans tröja. Ja, ni vet det där vanliga. En kväll när vi låg i sängen och samtalade om allt möjligt så ställde Adam frågan som män för jämnan ställer till mig.

- Varför leker du så jävla fin för?
- Hur menar du?
- Svara på frågan.

Jag vet vad han menade. Han menade varför han inte fick, jaaa ni vet vad. Jag blev blyg och lite stött över att just han ställde frågan. Det spelade väl ingen roll om han väntade lite. Jag fick vänta när han satt inne liksom. Adam vände mig mot honom och jag försökte hålla  emot med min kroppstyrka. Men hans hand fick ett grepp om min höft och han vände mig tillbaka till honom. Vi tittade på varandra och våra läppar möttes i en kyss. En kyss blev flera och tills slut så kändes det som om vi försökte utföra någon form av mun-mot-mun metod på varandra. Ni vet när det känns som om kyssarna aldrig tar slut. Adam drog av sin tröja och jag typ dog lite där jag låg på sängen. Adams kropp var perfekt. Trots att han inte ens tränade speciellt mycket. Han var en periodare. Hängde konstant på gymmet i tre månader sen låg han på soffan och jäste i ett halvår. Just nu var han i jäs-perioden men han var ändå helt perfekt.

Han log och drog min midja till sig. Sen tog han av mitt fula grisrosa linne. Han la mig ner och sakta drog han ner mina mjukisbyxor. Jag tackade mig själv för att jag för en gångs skull valt matchande trosor och bh. Passade även på att slänga iväg en önskan om att mina ben skulle förbli lena efter gårdagens rakning. Det var de säkert inte. Men Adam brydde sig inte. Han hade i för sig inte brytt sig om så en elefant klampat in och kört macarena-dansen för oss. Adam var som ett djur. Stackaren hade ju fått vänta ett tag så jag klandrar honom inte. Jag vet att det kommer låta otroligt äckligt klyschigt nu men... vi blev ett! Alltså mitt i så tittade Adam djupt in i mina ögon och sa "Du är helt perfekt, så jävla perfekt" och jag kände mig så jääävla perfekt. Jag speglade mig i hans ögon under hela akten och inte en endaste skavank syntes till.

Efteråt låg vi och skrattade. Adam såg så himla olycklig ut och skojade om att jag skulle lämna honom nu. Han körde det här snacket som alla tjejer kör "Jag känner mig som en hora nu. Du kommer aldrig ringa mig. Du ser mig som en madrass" Vi skojade men höll stadigt fast i varandra. Jag ville aldrig att han skulle kliva ur sängen. Jag ville ha hans håriga ben runt mina "lena". Jag ville aldrig att hans fingrar skulle sluta pilla i mitt hår. Jag ville begrava mig i hans famn och aldrig försvinna därifrån. Adam la sina läppar runt min hals och sög in så hårt han kunde. Jag förstod att han ville få till ett sugmärke och försökte med all kraft få bort honom.

- Neeej, sluta. Jag ska jobba imorgon. Sluta.
- Nu vet alla att du är min. Jag ska göra sånna över hela din kropp.

Jag kan än idag skymta det där sugmärket. Det såg ut som ett blåmärke i flera dagar och det tog långt tid innan det gick bort. Ett litet brunt märke stannade kvar hur länge som helst.
Jag ser det fortfarande.
Jag sminkar fortfarande över det.
Mitt sugmärke.
Från min Adam.

Kommentarer
Postat av: Anonym

älskar att läsa om din adam. vill bara läsa mer. kommer in här o hoppas att det finns mer om adam :D:D:D::D

2010-01-22 @ 15:26:58
Postat av: Yáss

Jag gapflabbade åt den macarenadansande elfanten. Jag bara såg det framför mig

Postat av: Anahi

Jag älskar Adam-historian.. den är såå lik miiin "Adam"-historia.. Jag förstår typ verkligen exakt hur hela din kropp hjärna huvud känslor hela skiten känts. Jag kan relatera så jävla mkt fast jag inte ens känner dig. Fattar nada. Adam är så lik min "Adam" att jag ser honom när du skriver om din.

2010-01-23 @ 00:50:22
Postat av: Prissi

Anonym: Tack så mycket :) Dina ord får mig att vilja skriva mer :)



Yass: Bara du som fastna för elefanten. Bara du.



Anahi: Tack för att du älskar min historia. Tack för att du är min läsare.



2010-01-23 @ 03:29:50
Postat av: Anahi

Min Adam kom tillbaka och kontaktade mig efter 3 år .. Utan kontakt utan att ens se varann. Jag föll tillbaka igen först, men sen vakna jag och nu är jag stark nog att aldrig ens svara honom eller kolla åt hans håll. Han är smuts i mina ögon haha. Hoppas du kan känna så också =)

2010-01-23 @ 14:21:41
Postat av: Prissi

Anahi: Haha, det är bra att du är så stark och har gått vidare med ditt liv :). Kärlek är något fint. Den ska inte göra dig illa. Då är det inte kärlek. Hoppas att du funnit en ny kärlek. Här får du iallafall kärlek från mig <3 Puss

2010-01-23 @ 15:25:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback