I en evighets längtan

Jag har aldrig längtat så mycket efter våren som jag gjort denna vinter. Jag längtar tills snön töar bort och man kan springa utomhus. Tills man inte behöver se ut som en michelingubbe när man går ut. Allt blir bättre när våren kommer. Man ger livet och sig själv en ny chans. En del får vårdepressioner, not me! Jag verkligen blommar ut på våren och finner lyckan i simpla och gayiga saker som promenader. LÅT VÅREN KOMMA NU * BeR till GuD* . Nu är mötet avklarat och jag är äntligen, trots min låga längd registrerad på en modellagentur. Så nu får vi se vart det tar mig. Resten av dagen ägnas åt tvätt och städning, det behövs. Senare blir det jobb och lite träning på det. Ska försöka knäppa lite bilder på det, så ni får se mig in action. Hoppas att ni får en bra dag! Kom ihåg - Life is a bitch, and then you die! Så ta vara på bitchen! PussPuss.




Kommentarer
Postat av: Jennie

Vintern är så lååång...



2010-01-21 @ 20:35:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback