Måndag

Sitter på jobbet och ruttnar långsamt. Har jobbat non-stop så nu är jag är helt slut. Haha, två timmars jobb och jag är dead. Att man ska behöva jobba på sin arbetsplats, helt sjukt. Alltså det finns en person i det här gymmet som säger att jag är kär i honom. Att jag vill träffa honom, fika och sånt shit. Så säger han till människor att vi gått på dejter men att han inte är intresserad. Han säger även att när jag pratar med andra män så gör jag det för att göra honom svartsjuk. Det skulle inte förvåna mig om du läser mig blogg. Sluta sprida falska rykten din jävla myttare! Jag har knappt pratat med dig för fasen. Sååå, nu har jag fixat det! Nu släpper jag det. Jag tittade in på jobbets hemsida och hittade den här bilden på mig! Har inget minne av att den tagits. Men min hårfärg vart ju fin.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback