Min fredag

Har haft en jättebra dag. Fått mycket gjort och hunnit träffa min Yáss i stan. Mötte henne på hennes jobb och jag blev typ galen därinne. Provade allt som gick att prova och luktade på allt som att lukta på. Köpte även en produkt av henne och yass höll på att kvadda kassan och få verksamheten att gå i konkurs, såg hur hennes blick bad mig dra åt helvete. Men sen löste det sig och vi förblev de goda vänninor vi är. Nu ska jag bara myspysa här hemma. Fortsätta städningen och ha lite SATC maraton med mig själv. Hoppas att ni får en riktigt nice kväll. Pyss.

Tack för era fina mejl.
fortsätt mejla hit
[email protected] om ni inte vill skriva i kommentarsfältet.



min vän Nisse som även gjort min header är världens duktigaste på allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback