Jag vet inte längre

Jag vill förklara.
´

Det har hänt så mycket de senaste två veckorna. Och mitt liv kommer aldrig mer bli som det varit förut. Jag känner mig så begränsad här. För att jag kan inte berätta allt för er. Och då känns det som att jag sviker genom att endast berätta lite eller bara om en del av mitt liv. Men om jag berättar så måste jag berätta allt! Och då är jag en öppen bok och alla ni som läser kommer att tänka och tycka.

Jag vet inte hur jag ska göra.


jag vet att det är flummigt. jag vet.

Kommentarer
Postat av: Anonym

snälla dela med dig, jag går in på din blogg varje dag för att se uppdatering.Snälla dela med dig vi stöttar dig puss och kram

2010-03-13 @ 14:37:52
Postat av: Shunpuri

Flummigt, men betydande! Vad för ont kan komma av att berätta?

2010-03-13 @ 17:44:27
Postat av: Anonym

berätta, gör oss inte nyflikna. vi vill veta <3

2010-03-13 @ 22:22:00
Postat av: e-B

schysst inlägg babe... verkligen...

2010-03-14 @ 02:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback