Bored

Vaknade upp och var så sjuuuukt uttråkad. Hur kan man bli uttråkad av att bara vakna upp. Utan att ens titta efter vad dagen har att erbjuda. Jag har ett uttråkat ansiktsuttryck just nu i skrivande stund. Lite upp med den ena läppen liksom och så tittar man snett på allt. Jag sov på golvet igår. Min säng har gått sönder. Ena sidan har det. Så när man ligger så känns det som om man står. Svårt att förklara men det är ingen skön deal för din rygg. Så jag fick släpa fram madrassen och sova på golvet som en tönt. Jag drabbades av värsta allergichocken pågrund av damm och sånt shit. Så jag sov inte jätteroligt iallafall. Kul läsning va?



Det är iallafall dags för mig att åka hem snart. Jag har en plikt som storasyster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback