En jävla skitdag

JAG SAKNAR ATT RÖKA
Jag älskar att röka
Röka is the shit
Rökning borde vara en mänsklig rättighet
Rökning borde vara ett måste för alla individer
Psykologer bör kopplas in när rökning avslutas.
Jag älskar att röka.
Röka var det bästa som fanns
Jag NJÖT när jag RÖKTe
Varför får jag inte röka
RöKning är bra mot smärta och rastlöshet
BÖrja aldrig röka ni kommer bli kära
Sluta aldrig röka ni kommer bli olyckliga
Jag älskar att röka

Idag har jag två alternativ.

alternativ 1: Släcka ner och dra för fönstret. Svälja vatten och sömn. Ner under täcket. OCH SOVA. Bort denna dagen. Jag kommer att sova tills ikväll. Vakna typ 21. Äta lite. Sen sova mer.

alternativ 2: Upp och duscha. Diska och städa här i soptippen. Ta mig till träningen. Träna. Komma hem. Laga mat. Äta. Slappa. Sen sova.



VA?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback