Jag vill att ni ska veta

Jag är lite känslig med mitt privatliv, jag vet. Jag hoppas att jag en dag ska finna balansen och kunna avslöja saker som händer mig utan att avslöja allt. För att den där gränsen är hårfin och jag är lite av en öppen bok. Eller jag var det förr i allafall. Vet ni hur många gånger jag upptäckte att jag precis avslöjat hela mitt liv för en främling. Jag släppte in vem som helst och var hur öppen som helst. Det har jag fått äta upp. Det har försvunnit människor ur mitt liv som verkligen varit viktiga för mig och nu är jag räddare om mitt lilla hjärta. Man ska våga vara kräsen. Inte ge vem som helst rätten att kunna såra dig. Men jag vill inte bli helt sluten. Det är inte Priscilla. Så jag vill att ni ska veta en sak som hände mig i tisdes.  Det är bland det största som jag upplevt. Och jag upplevde inte det ensam, utan med människan jag älskar. Det är jag tacksam för. Mina ögon fylldes av tårar som jag försökte blinka bort. Vi var inte ensamma i rummet annars hade jag nog gråtit högt. Det var något helt fantastiskt och jag tackar Gud för att jag upplevde det.

Jag älskar dig D.

Kommentarer
Postat av: linnea, lea, leathekid osv

åhå! såg en uppdatering på facebook, kom in på din sida där och såg en länk till din blogg och OJ vad glad jag blev. hitta en bit av dig igen och läsa allt fint du skriver, för det gör du.



hoppas allt är gott hos dig.

ett par tusen kramar eller så / linnea

2010-05-13 @ 19:48:30
Postat av: Prissi

Min fina Lea! Vad glad jag blir att höra från dig. Jag ska skriva om dig. Ett helt inlägg. Om oss två. MÅNGA KRAMAR

2010-05-13 @ 19:58:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback