Lunes Lunes Lunes

Ikväll önskade jag att jag vart syrian. Konstig önskan. Men jag bara tänkte på det och tyckte livet varit lite enklare kanske. Man tillhör ju ändå "Guds utvalda folk" då. Haha. Nä men jag tänker mest på bröllopet faktiskt. Och att typ hälften i familjen skulle vara frisörer och man därmed alltid skulle vara fräsch i håret. Jag har bytt hårfärg. Jag bara saknade mitt bruna som matchar min hudton så. Jag vill även skryta lite med att jag inte solar längre så att min hudfärg är min naturliga. I mina ögon är den gul/grå men människor suckar och påpekar hur brun jag är jämt, så jag får väl vara glad. Men jag längtar ändå tills man kan få lite färg ute i solen. Idag var en kempe bra dag (Norges nationaldag). Jag och Yass strossade runt på stan och åt glass som hon råkade spilla över (läs) mitt ansikte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback