Mamis dag

Jag älskar dig mamita.
Du är min bästa tjejkompis. Du sviker aldrig och du snackar aldrig skit om mig. Du säger sanningen om något sitter fult på mig. Du blir överlycklig när det går bra för mig. Du tycker att jag är snyggare än kändisarna. Du tror att jag är så smart att jag skulle kunna ställa upp i ett presidentval - och vinna! Du litar på mig. Du känner mig bäst. Du kramar mig fortfarande som att jag är fem år och säger "cochinita" och "la cosita de la mami" med bebisröst när jag är ledsen eller trött. Du tycker att ingen kille är god nog åt mig. Men du litar på mitt val.
Jag har nog aldrig älskat dig så mycket som jag gör just nu i denna ålder. Och jag kommer att bevisa min kärlek i resten av mitt liv. Det förtjänar du feita.
Grattis på din dag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback