Kissa kan jag göra i bilen

Vi badade. Vi var på Centralbadet här i Stockholm och det kändes precis som på högstadiet när man hade simning. Tuttar överallt när man är i omklädningsrummet. Det tar en liten stund innan ögat vänjer sig. Men visst var det nice. Alltså att bada. Inte tutt-delen. Speciellt i den varma poolen. Har en grej för att alltid kissa i bässänger men denna gången höll jag mig. Det var ju ett fint bad, med tända ljus och grejer. Kissa kan jag göra i Osby simhall. Idag bjöd jag in mig själv till min vän Yassi. Det gick typ till så här.

Jag: Hej, när ska du bjuda på mat då?
Hon: Ja, du är välkommen på mat idag.
Jag: Bra! Det var det jag ville.

Så nu ska jag traska iväg och smaka på hennes färdigheter.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback